Forum MU ONLINE PORADNIK
Poradnik mu onlie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stawianie Serva by Saint

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU ONLINE PORADNIK Strona Główna -> Twój serwer Mu Online
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saint
Oficer



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka

PostWysłany: Sob 11:27, 30 Lip 2005    Temat postu: Stawianie Serva by Saint

Na samym poczatku musimy zaopatrzyc sie w

Sql 2003 serwer [link widoczny dla zalogowanych]


Pliki Serwerowe najlepiej 0.97d [link widoczny dla zalogowanych]
Oraz Pliki Serwerowe 0.97 [link widoczny dla zalogowanych]


Pliki Serwerowe 0.97d rozpakowujemy do folderu muserver na dysku d.
Nastepnie wlanczamy nstalacje sql 2003 server rozpakujmy go na dysku c najlepiej do katalogu ktory jest proponowany przez progrm, Gdy to zrobimy wchodzimy do tego katalogu i naciskamy na auto run. Wyskoczy nam okno z wyborem rodzaju instlacji

Select "SQL Server 2000 Components"
1. "Install Database Server"
2. Next
3. Local Computer (zaznaczamy)
4. Next
5."Create a new instance of SQL Server,or install Client Tools" (zaznaczamy)
6. Next
7. Jakis name, jakas company i Next
8. Yes
9. Server and Client Tools (zaznaczamy)
10. Next
11. wybieramy Default
12. Next
13. Typical (zaznaczamy)
14. Next
14. "Use the same account for each service.Auto start SQL Server Service" (zaznaczamy)
15. "Use the Local System account"(zaznaczamy)
16. Next
17. "Windows Authenticatication Mode."(zaznaczamy)
18. Next
19. Next
20. Install

Serwer sql jest juz zainstalowany poprawnie.

Wchodzimy do enterprise manager. Start>programy>Microsoft Sql Serwer>Enterprise Manager.
Jak juz go otworzymy w drzewie po lewej rozwijamy tak dlugo az dojdziemy do Database. Jezeli na Local Windows NT macie faild to conection to musicie wlonczyc service managera. start>programy>microsoft sql serwer>servie manager w tym oknie co wyskoczy naciskacie play jeszcze raz wlanczacie enterprise managera i juz powinno pojsc bez zadnych bledow. Naciskamy prawym przyciskiem myszy na database i dajemy New Database nazywamy ja MuOnline nastepnie robimy to samo i druga baze azywamy Ranking.
Teraz rozwijamy katalog database i na ikonce MuOnline biezemy prawym i opcje all task>Restore Database. W nowym oknie naciskamy from deviance>select deviance>add> i wybieramy folder
D:\MuServer\db baks\muonline nastepnie wybieramy zakladke options i opcje force restore over existing database. Robimy teraz identycznie w bazie Ranking na nia nacisamy prawy wybieramy all task>restore database>from eviance>select devaince>wybieramy tutaj folder
D:\MuServer\db baks\ranking nastepnie zakladke options i opcja
force restore over existing database. Bazy sa juz zrobione.

Zajmijmy sie teraz bazami DNS
wchodzmy do panelu sterowania>narzedzia admina>Data Source Odbc
w noym oknie wybieramy system DNS>bierzemy add w nastepnym oknie wybieramy Sql Serwer i finish. W nstepnym oknie wpisujemy nazwe MuOnline w despritcion nic nie wpisujemy jako serwer wybieramy Nie local lecz ten drugi jest on nazwa naszego komputera.
next>next> w nastepnym oknie zaznczamy Change the default database oraz wybieramy baze MuOnline>next>finish
Pierwszra baza jest juz zrobiona teraz zrobcie bazy o nazwie
MuOnlineJoinDB, USELOG, Event Robi sie je identycznie jak pierwsza.
Na koncu zrobice baze Ranking i przy zaznaczaniu hange the default database wybieramy zamist MuOnline Ranking W ODBC jest juz wszystko dobrze istnieja inne bazy tam ale nie sa potrzebne dla nowych adminow.

Teraz trzeba przerobic pliki serwerowe.

1. Nalezy w nizej podanych plikach zmienic 127.0.0.1 badz 192.168.0.2
na swoj wlasny numet IP :
D:\MuServer\CS\Connectserverlist.dat
D:\MuServer\CS\data\Connectserverlist.dat
D:\MuServer\CS\data\ServerList.dat
D:\MuServer\data\commonserver.cfg tutaj sa 3 ip do zmiany
D:\MuServer\data\IpList.dat
2. W katalogu z serwerem w katalogu Links zmien w linkach 4.lnk i 8.lnk zmieniamy tam wpisane IP na swoje. Zaznaczamy, prawy przycisk myszki, wlasciwosci w polu element docelowy. W linku 8 sa dwa IP i oba nalezy zmienic.
3. W plikach :
- "D:\MuServer\MU2003_EVENT_SERVER\DATA\svconfig.ini" zmieniamy z "mu2003_dsn = DEVILSQURE_RANKING" na "mu2003_dsn = Ranking"
- "D:\MuServer\RankingServer\svconfig.ini" z "odbc_dsn=DEVILSQURE_RANKING" na "odbc_dsn=Ranking"

Zeby sie nie bawic php sciagamy program do zakladania kont

[link widoczny dla zalogowanych]

Obsluga tego programu jest banalnie prosta wiec powinniscie sobie poradzi po zalozeniu konta sobie. Wchodzicie do katalogu [link widoczny dla zalogowanych] i po woli odpalacie kazdy linka od 1 do 8
1,2,3,4,5,6,7,8 odczekajcie 10 sekund zanim odpalicie nastepny.
Do grania na waszym serwerze bedzie wam potrzebne 3 rzeczy

pelna wersja 0.96u [link widoczny dla zalogowanych](Chs).exe

gdyby sie wolno ciagnela skorzystajcie z drugieg linka

[link widoczny dla zalogowanych]

Patch 0.97d [link widoczny dla zalogowanych]

Oraz luncher [link widoczny dla zalogowanych]

Instalujecie pelna wersje 0.96u na nia wrzucacie patcha 0.97d oraz wklejacie do tego folderu lunchera odpalacie lunchera i dajecie add
Jako nazwe mozecie wpisac co chcecie jako ip wasze ip jako port 44405
Dajecie reg page nie jest wymagany. Dajcecie add wroci was spowrotem do wczesniejszego okna wybieracie tam nazwe waszego serwera ta nazwe ktora przec chwila dodaliscie i dajecie run Dalej zostaje juz tylko mile granie.

W tych plikach serwerowych jest ustawiona zanizona cena jeweli jezeli chcecie normalna rozpakowujecie pliki serwerowe 0.97 do jakiegos innego folderu byle nie do d:\\muserwer. Kopiujecie z nich katalog gameserwer i wrzucacie do katalogu d:\\muserwer i bedzie chodzic swietnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saint
Oficer



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka

PostWysłany: Sob 11:29, 30 Lip 2005    Temat postu:

Część druga by Saint

'Index' poradnika:

Kody itemow
+ Kody przedmiotow
+ Co do czego sluzy?
+ Jak z tego korzystac?
Zmiana przedmiotow w sklepie
+ Ktory plik to jaki sklep?
+ Jak wstawic przedmiot do sklepu?
Inne
+ Jak zresetowac postac?
+ Mniejsze ceny klejnotow
+ Zmiana statystyk postaci
+ Jak dodac GM?
+ Zmiana statow Mobow
+ Wzucanie przedmiotow do vault
Grzebanie w plikach
+ Jak zmienic ilosc expa na serverze?
+ Co daje drop i jak go zwiekszyc?
+ Jak spowodowac by moby mialy mniej HP?


Wszystkie zmiany oznaczone beda kolorem czerwonym i beda pogrubione
Wszystkie zmiany ale te, ktore sa troszke starsze oznaczone beda kolorem niebieskim i beda pogrubione

Kody itemow - Kody przedmiotow:

//Sword
0 0 0 255 0 0 0 //Kris
0 1 0 255 0 0 0 //Shortsword
0 2 0 255 0 0 0 //Rapier
0 3 0 255 0 0 0 //Katache
0 4 0 255 0 0 0 //Scimitar
0 5 0 255 0 0 0 //Blade
0 6 0 255 0 0 0 //Gladius
0 7 0 255 0 0 0 //Falchion
0 8 0 255 0 0 0 //Serpentsword
0 9 0 255 0 0 0 //Salamandersword
0 10 0 255 0 0 0 //Light Sabre
0 11 0 255 0 0 0 //Legendary Sword
0 12 0 255 0 0 0 //Heliacal Sword*
0 13 0 255 0 0 0 //Doubleblade
0 14 0 255 0 0 0 //Lightningsword
0 15 0 255 0 0 0 //Giant Sword
0 16 0 255 0 0 0 //Sword Of Destruction*
0 17 0 255 0 0 0 //Dragon Slayer*
0 18 0 255 0 0 0 //ThunderBlade*
0 19 0 255 0 0 0 //Angelic Sword

//Axes
1 0 0 255 0 0 0 //Small Axe
1 1 0 255 0 0 0 //Hatchet
1 2 0 255 0 0 0 //Doubleaxe
1 3 0 255 0 0 0 //Tomahawk
1 4 0 255 0 0 0 //Fairyaxe
1 5 0 255 0 0 0 //Battleaxe
1 6 0 255 0 0 0 //Nikkeaaxe
1 7 0 255 0 0 0 //Larkanaxe
1 8 0 255 0 0 0 //Crescentic Axe

//Maces/Hammers
2 0 0 255 0 0 0 //Mace
2 1 0 255 0 0 0 //Morningstar
2 2 0 255 0 0 0 //Iron Hammer
2 3 0 255 0 0 0 //Great Hammer
2 4 0 255 0 0 0 //Serpenthammer
2 5 0 255 0 0 0 //Crystal Morningstar*
2 6 0 255 0 0 0 //Chaos Axe

//Polearms
3 0 0 255 0 0 0 //Lightspear
3 1 0 255 0 0 0 //Spear
3 2 0 255 0 0 0 //Dragonlance
3 3 0 255 0 0 0 //Big Pike
3 4 0 255 0 0 0 //Serpentspear
3 5 0 255 0 0 0 //Double Halberd
3 6 0 255 0 0 0 //Halberd
3 7 0 255 0 0 0 //Bardiche
3 8 0 255 0 0 0 //Great Scythe
3 9 0 255 0 0 0 //Bill Of Balrog*

//Bows
4 0 0 255 0 0 0 //Shortbow
4 1 0 255 0 0 0 //Bow
4 2 0 255 0 0 0 //Fairybow
4 3 0 255 0 0 0 //Battlebow
4 4 0 255 0 0 0 //Tigerbow
4 5 0 255 0 0 0 //Lightbow
4 6 0 255 0 0 0 //Chaosbow
4 7 0 255 0 0 0 //Arrows
4 8 0 255 0 0 0 //Crossbow
4 9 0 255 0 0 0 //Golden Crossbow
4 10 0 255 0 0 0 //Arquebus
4 11 0 255 0 0 0 //Light Crossbow
4 12 0 255 0 0 0 //Serpent Crossbow
4 13 0 255 0 0 0 //Legendary Crossbow
4 14 0 255 0 0 0 //Cannon Crossbow*
4 15 0 255 0 0 0 //Bolts
4 16 0 255 0 0 0 //Divine Crossbow*
4 17 0 255 0 0 0 //Divine Bow*
4 18 0 255 0 0 0 //Angelic Crossbow

//Staffs
5 0 0 255 0 0 0 //Skullstaff
5 1 0 255 0 0 0 //Angelic Staff
5 2 0 255 0 0 0 //Serpentstaff
5 3 0 255 0 0 0 //Thunderstaff
5 4 0 255 0 0 0 //Gorgonstaff
5 5 0 255 0 0 0 //Legendary Staff
5 6 0 255 0 0 0 //Resurrectstaff
5 7 0 255 0 0 0 //Chaos Lightningstaff
5 8 0 255 0 0 0 //Staff Of Destruction*
5 9 0 255 0 0 0 //Unicorn Staff*
5 10 0 255 0 0 0//Angelic Staff

//Shield
6 0 0 255 0 0 0 //Roundshield
6 1 0 255 0 0 0 //Hornshield
6 2 0 255 0 0 0 //Kiteshield
6 3 0 255 0 0 0 //Fairyshield
6 4 0 255 0 0 0 //Buckler
6 5 0 255 0 0 0 //Shield Of Dragonslayer*
6 6 0 255 0 0 0 //Boneshield
6 7 0 255 0 0 0 //Spikeshield
6 8 0 255 0 0 0 //Towershield
6 9 0 255 0 0 0 //Ironshield
6 10 0 255 0 0 0 //Roundshield
6 11 0 255 0 0 0 //Serpentshield
6 12 0 255 0 0 0 //Bronzeshield
6 13 0 255 0 0 0 //Dragonshield*
6 14 0 255 0 0 0 //Legendary shield

Armors
//Bronze(DK)
7 0 0 255 0 0 0 //Bronze helm
8 0 0 255 0 0 0 //Bronze armor
9 0 0 255 0 0 0 //Bronze pants
10 0 0 255 0 0 0 //Bronze gloves
11 0 0 255 0 0 0 //Bronze boots

// Red Dragon(DK)
7 1 0 255 0 0 0 //Dragon Helm
8 1 0 255 0 0 0 //Dragon Armor
9 1 0 255 0 0 0 //Dragon Pants
10 1 0 255 0 0 0 //Dragon Gloves
11 1 0 255 0 0 0 //Dragon Boots

//Pad(DW)
7 2 0 255 0 0 0 //Pad helm
8 2 0 255 0 0 0 //Pad armor
9 2 0 255 0 0 0 //Pad pants
10 2 0 255 0 0 0 //Pad gloves
11 2 0 255 0 0 0 //Pad boots

//Legendary(DW)
7 3 0 255 0 0 0 //Legendary helm
8 3 0 255 0 0 0 //Legendary armor
9 3 0 255 0 0 0 //Legendary pants
10 3 0 255 0 0 0 //Legendary gloves
11 3 0 255 0 0 0 //Legendary boots

//Bone(DW)
7 4 0 255 0 0 0 //Bone helm
8 4 0 255 0 0 0 //Bone armor
9 4 0 255 0 0 0 //Bone pants
10 4 0 255 0 0 0 //Bone gloves
11 4 0 255 0 0 0 //Bone boots

//Leather(DK)
7 5 0 255 0 0 0 //Leather helm
8 5 0 255 0 0 0 //Leather armor
9 5 0 255 0 0 0 //Leather pants
10 5 0 255 0 0 0 //Leather gloves
11 5 0 255 0 0 0 //Leather boots

//Scale(DK)
7 6 0 255 0 0 0 //Scale helm
8 6 0 255 0 0 0 //Scale armor
9 6 0 255 0 0 0 //Scale pants
10 6 0 255 0 0 0 //Scale gloves
11 6 0 255 0 0 0 //Scale boots

//Sphinx(DW)
7 7 0 255 0 0 0 //Sphinx helm
8 7 0 255 0 0 0 //Sphinx armor
9 7 0 255 0 0 0 //Sphinx pants
10 7 0 255 0 0 0 //Sphinx gloves
11 7 0 255 0 0 0 //Sphinx boots

//Brass(DK)
7 8 0 255 0 0 0 //Brass helm
8 8 0 255 0 0 0 //Brass armor
9 8 0 255 0 0 0 //Brass pants
10 8 0 255 0 0 0 //Brass gloves
11 8 0 255 0 0 0 //Brass boots

//Iron Plated(DK)
7 9 0 255 0 0 0 //Iron helm
8 9 0 255 0 0 0 //Iron armor
9 9 0 255 0 0 0 //Iron pants
10 9 0 255 0 0 0 //Iron gloves
11 9 0 255 0 0 0 //Iron boots

//Vine(Elf)
7 10 0 255 0 0 0 //Vine helm
8 10 0 255 0 0 0 //Vine armor
9 10 0 255 0 0 0 //Vine pants
10 10 0 255 0 0 0 //Vine gloves
11 10 0 255 0 0 0 //Vine boots

//Silk(Elf)
7 11 0 255 0 0 0 //Silk helm
8 11 0 255 0 0 0 //Silk armor
9 11 0 255 0 0 0 //Silk pants
10 11 0 255 0 0 0 //Silk gloves
11 11 0 255 0 0 0 //Silk boots

//Wind(Elf)
7 12 0 255 0 0 0 //Wind helm
8 12 0 255 0 0 0 //Wind armor
9 12 0 255 0 0 0 //Wind pants
10 12 0 255 0 0 0 //Wind gloves
11 12 0 255 0 0 0 //Wind boots

//Spirit(Elf)
7 13 0 255 0 0 0 //Spirit helm
8 13 0 255 0 0 0 //Spirit armor
9 13 0 255 0 0 0 //Spirit pants
10 13 0 255 0 0 0 //Spirit gloves
11 13 0 255 0 0 0 //Spirit boots

//Guardian(Elf)*
7 14 0 255 0 0 0 //Guardian Helm*
8 14 0 255 0 0 0 //Guardian Armor*
9 14 0 255 0 0 0 //Guardian Pants*
10 14 0 255 0 0 0 //Guardian Gloves*
11 14 0 255 0 0 0 //Guardian Boots*

//Atlantis(MG)*
8 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Armor*
9 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Pants*
10 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Gloves*
11 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Boots*

//Black Dragon(DK)
7 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon helm
8 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon armor
9 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon pants
10 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon gloves
11 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon boots

//Black Phoenix(DK)Best*
7 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Helm*
8 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Armor*
9 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Pants*
10 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Gloves*
11 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Boots*

//Unicorn(DW)Best*
7 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Helm*
8 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Armor*
9 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Pants*
10 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Gloves*
11 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Boots*

//Divine(Elf)Best*
7 19 0 255 0 0 0 //Divine Helm*
8 19 0 255 0 0 0 //Divine Armor*
9 19 0 255 0 0 0 //Divine Pants*
10 19 0 255 0 0 0 //Divine Gloves*
11 19 0 255 0 0 0 //Divine Boots*

//Thunder(MG)Best*
8 20 0 255 0 0 0 //Thunder Armor*
9 20 0 255 0 0 0 //Thunder Pants*
10 20 0 255 0 0 0 //Thunder Gloves*
11 20 0 255 0 0 0 //Thunder Boots*

//Chaos Wings
12 0 0 255 0 0 0 //Fairy Wings
12 1 0 255 0 0 0 //Heaven Wings
12 2 0 255 0 0 0 //Satan Wings
12 3 0 255 0 0 0 //Fairy Wings 2
12 4 0 255 0 0 0 //Mage Wings 2
12 5 0 255 0 0 0 //Knight Wing 2
12 6 0 255 0 0 0 //MG Wing 2

//Summon Orb
12 8 0 0 0 0 0 //Healing Orb
12 9 0 0 0 0 0 //Advanced Defence
12 10 0 0 0 0 0 //Advanced Damage
12 11 0 0 0 0 0 //Summon Goblin
12 11 1 0 0 0 0 //Summon Golem
12 11 2 0 0 0 0 //Summon Assassin
12 11 3 0 0 0 0 //Summon Yeti
12 11 4 0 0 0 0 //Summon DarkKnight
12 11 5 0 0 0 0 //Summon Bali
12 11 6 0 0 0 0 //Summon Soilder

12 7 0 255 0 0 0//Orb of twisting slash
12 12 0 255 0 0 0 //Earth Break (Blade Knight)
12 13 0 255 0 0 0 //Unicorn Attack (Blade Knight/Dark Knight/MG)
12 14 0 255 0 0 0 //Mass Healing (Blade Knight)

12 16 0 255 0 0 0 //Flame Slash (MG)
12 17 0 255 0 0 0 //Penetration Shot Orb (Muse Elf/Elf)
12 18 0 255 0 0 0 //Ice Shot Orb (Muse Elf)
12 19 0 255 0 0 0 //Swift Attack Orb (Dark Knight)

//Guardians
13 0 0 255 0 0 0 //Guardian Angel
13 1 0 255 0 0 0 //Satan
13 2 0 255 0 0 0 //Horn of Unilia
13 3 0 255 0 0 0 //DinoRant

//Misc
14 0 0 255 0 0 0 //Apple
14 1 0 255 0 0 0 //Small Healing Tonic
14 2 0 255 0 0 0 //Medium Healing Tonic
14 3 0 255 0 0 0 //Large Healing Tonic
14 4 0 255 0 0 0 //Small Mana Tonic
14 5 0 255 0 0 0 //Medium Mana Tonic
14 6 0 255 0 0 0 //Large Mana Tonic
14 8 0 255 0 0 0 //Antidote Tonic
14 9 0 255 0 0 0 //Alcohol
13 8 0 255 0 0 0 //Ice Ring
13 9 0 255 0 0 0 //Poison Ring
13 10 0 255 0 0 0 //Dino Transformation Ring
13 10 1 255 0 0 0 //Giant Transformation Ring
13 10 2 255 0 0 0 //Skeleton Transformation Ring
13 10 3 255 0 0 0 //Bull Transformation Ring
13 10 4 255 0 0 0 //Mage Transformation Ring
13 10 5 255 0 0 0 //Death Bull Transformation Ring
13 12 0 255 0 0 0 //Lightning Necklace
13 13 0 255 0 0 0 //Fire Necklace
13 14 0 255 0 0 0 //Blue Feather
13 15 0 255 0 0 0 //Blue Pear
13 16 0 255 0 0 0 //Blood Book
13 17 0 255 0 0 0 //Blood Tooth
13 18 0 255 0 0 0 //Cloak
13 19 0 255 0 0 0 //Mini Angelic Staff
14 10 0 0 0 0 0 //Town Teleport
14 11 0 255 0 0 0 //Box Of Luck
14 12 0 255 0 0 0 //Heart
12 15 0 255 0 0 0 //Jewel of Chaos
14 13 0 255 0 0 0 //Jewel of Bless
14 14 0 255 0 0 0 //Jewel of Soul
14 16 0 255 0 0 0 //Jewel of Life
14 22 0 255 0 0 0 //Jewel Of Creation*
14 17 0 255 0 0 0 //Eye of Devil Square
14 18 0 255 0 0 0 //Devil Square Key
14 19 0 255 0 0 0 //Devil Square Invitation
14 20 0 255 0 0 0 //Sentimental Charm
14 21 0 255 0 0 0 //HINET
14 23 0 255 0 0 0 //King's Book
14 24 0 255 0 0 0 //Sword Of The Broken Soul*
14 25 0 255 0 0 0 //Tear Of The Fairy*
14 26 0 255 0 0 0 //Soul Of Instinct*

//Spell Book
15 0 0 255 0 0 0 //Poison
15 1 0 255 0 0 0 //Meteorite
15 2 0 255 0 0 0 //Lightning
15 3 0 255 0 0 0 //Fireball
15 4 0 255 0 0 0 //Flame
15 5 0 255 0 0 0 //Teleport
15 6 0 255 0 0 0 //Ice
15 7 0 255 0 0 0 //Twister
15 8 0 255 0 0 0 //Evil Spirits
15 9 0 255 0 0 0 //Hellfire
15 10 0 255 0 0 0 //Power Wave
15 11 0 255 0 0 0 //Aurora
15 12 0 255 0 0 0 //Comet
15 13 0 255 0 0 0 //Inferno
15 14 0 255 0 0 0 //Psychic Teleport
15 15 0 255 0 0 0 //Attack Shield Aura

Nie ma kodow przedmiotow Excellent do sklepow


Kody Itemow - Co do czego sluzy?:

Dla przykladu wezmy kod przedmiotu SOD'a. Pokaze i opisze jak edytowac atrybuty kodu. Dla ulatwienia dam oznakowania

0 16 0 255 0 0 0 //Sword Of Destruction*

0 16 - jest to basowy kod przedmiotu *kazdy item ma swoj wlasny kod*
0 - jest to lvl przedmiotu *ustalasz tu poziom przedmiotu: dla przykladu by zrobic przedmiot +6 wpisujesz 6 itd*
255 - okresla Durability przedmiotu czyli wytrzymalosc. Taka jaka ustawisz bedzie podczas dodania *max Durability to 255*
0 - Skill przedmiotu. Dodaje lub nie dodaje skill do przedmiotu. UWAGA : jezeli w jakims przedmiocie dodanie skilla bedzie nie logiczne np. w potionie to nic sie nie stanie, takze przedmiot sie nie posypie. *Dodanie skilla dajesz przydzielajac w to pole 1*
0 - Atrybut Luck w przedmiocie. Nie dodam tutaj uwagi bo byla by taka sama jak w polu Skill. Dodanie Lucku rowniez odbywa sie poprzez danie 1 w tym polu
0 - Option przedmiotu. Okresla czy doda ci optiona w przedmiocie. Wyjasnienia:

Level 0 +0% - 0 defa do obrony = dajesz 0
Level 1 +4% - 4 defa do obrony = dajesz 1
Level 2 +8% - 8 defa do obrony = dajesz 2
Level 3 +12% - 12 defa do obrony = dajesz 3
Level 4 +16% - 16 defa do obrony = dajesz 4

A teraz przykladowo tworzymy kod dla SOD'a +11 +skill +luck +16

0 16 11 255 1 1 4 //Sword Of Destruction*


Kody itemow - Jak z tego korzystac?:

Kody itemow i ich modyfikacje sluza do 'wzucenia ich' do sklepow i kupowanie ich.


Zmiana przedmiotow w sklepie - Ktory plik to jaki sklep?

Podaje wam spis plikow i ich nazwy oraz ktory plik to jaki sklep.
Po 1. Pliki znajduja sie w katalogu D:\MuServer\data\ShopX.txt

shop0.txt - [Lorencia] Weapon Shop
shop1.txt - [Lorencia] Bar
shop2.txt - [Lorencia] Wizard Shop
shop3.txt - [Lorencia] Peddlar
shop4.txt - [Lorencia] Wanderer Merchant przy rzeczce
shop5.txt - [Lorencia] Potion Girl
shop6.txt - [Devias] Bar
shop7.txt - [Devias] Wizard Shop
shop8.txt - [Devias] Weapon Shop
shop9.txt - [Noria] Weapon Shop
shop10.txt - [Noria] Potion Fairy

Zmiana przedmiotow w sklepie - Jak wstawic przedmiot do sklepu?

Po pierwsze edytujemy wybrany plik shopX.txt i wzucamy tam kod [u]calego[/b] przedmiotu. Kody przedmiotow sa w wyzszym punkcie.

Dla przykladu wzucimy do Weapon Shop w Norii set Vine +0 +luck +0% i Fairybow +0 +skill +0%, strzaly i belty.

1. Otwieramy plik ../data/shop9.txt i wciskamy powyzszy kod *to sa kody stworzone przykladowo*:

//Vine(Elf)
7 10 0 255 0 1 0 //Vine helm
8 10 0 255 0 1 0 //Vine armor
9 10 0 255 0 1 0 //Vine pants
10 10 0 255 0 1 0 //Vine gloves
11 10 0 255 0 1 0 //Vine boots

//Bows
4 2 0 255 1 0 0 //Fairybow
4 7 0 255 0 0 0 //Arrows
4 15 0 255 0 0 0 //Bolts

end

Zawsze pamietajcie, ze kazdy plik sklepowy konczy sie linijka end.


Inne - Jak zresetowac postac?:

Kolejnym punktem poradnika jest resetowanie postaci. Wiekszosc osob nie wie jak to zrobic i sie trudzi . Mozna uzyc MuEditora chociaz ja pokaze wam wersje uzywajac Enterprise Manager i Query Analyzer.

1. Przejdz do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character. Wtedy przycisnij prawy przycisk myszy na characters i otworz tabele, ktora zwroci kolumny z postaciami. Wyszukaj kolumne z postacia, ktora chcesz zresetowac i w liscie zmien atrybut 350 zpowrotem na 1

2. Otwierasz Query, spogladasz na drzewko po lewej stronie ekranu i teraz pokolei wchodzisz:
[nazwa serwa u mnie MICHAL]MICHAL > MuOnline > User Tables > dbo.characters *prawy przycisk myszy i Open* i wyswietla ci kolumny z postaciami. Wyszukujesz kolumne z postacia do edytacji, szukasz pola cLevel i z wlasciwosci 350 zmien na 1.

Opisalem obydwie mozliwosci poniewaz jednemu lepiej w Enterprise Manager a jednemu w Query Analyzer.

Inne - Mniejsze ceny klejnotow:

Rozwiazanie zaczerpniete zostalo z Ragezone i przetlumaczone przeze mnie.

NOTKA: TO ROZWIAZANIE MOZE ZEPSUC TWOJ GAMESERVER WIEC ZROB BACK-UPA PRZED TAKA EWENTUALNOSCIA

Po pierwsze potrzebujesz dobrego HeXEditora - Polecam tego:http://www.handshake.de/user/chmaas/delphi...nload/xvi32.zip

Kody hex w GameServer.exe

Bless = A08601
Soul = (nie jestem pewien)
Chaos = 409c00
Life = 005a6202

Poprostu zastap kody poprzednie kodami, ktore chcesz

Uzyj kalkulatora w windows systemie, wybierz 'Scientific View' i dodaj ilosc jaka chcesz, dla przykladu:

3 Milliony = 2DC6C0

Konwertacja na kod hex

2DC6C0 = C0C62D

Wtedy poprostu zastep poprzedni kod, nowymi i zapisz.



Inne - Zmiana statystyk postaci:

Tym razem posluzymy sie tylko i wylacznie Enterprise Manager (jesli chcecie uzyjcie Query).

1. Przejdz do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character. Wtedy przycisnij prawy przycisk myszy na characters i otworz tabele, ktora zwroci kolumny z postaciami. Wyszukaj kolumne z postacia, ktora chcesz edytowac wyszukaj sobie pola do edycji i zmien to. Np. zmien sobie liczbe pieniedzy (Money) itd...


Inne - Jak dodac GM?:

I znowu posluzymy sie EM (zawsze mozna skozystac z Query).

Wlacz Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character. Wtedy przycisnij prawy przycisk myszy na characters i otworz tabele, ktora zwroci kolumny z postaciami. Znajdz kolumne z postacia, ktora chcesz. Przejdz do samego konca i znajdz pole o nazwie 'CtlCode' i zmien z wartosci <NULL> na 8.

Inne - Zmiana statow Mobow:

Wejd do D:\MuServer\data i otworz Monster.txt
Znajdziesz tam rozpiske potworow i ich atrybuty
Wybierz sobie moba, ktorego bedziesz chcial zmienic, Ja dla przykladu wybralem Golden Tantarosa. Oto jego kod w Monster.txt

82 1 "Golden Some" 90 30000 0 450 560 300 0 450 185 3 150 2 7 400 1400 70 2 180 30 3 0 9 7 9 9

Moja zmiana:

82 1 "Golden Some" 400 150000 0 2300 3300 4300 0 450 185 3 150 2 7 4 00 1400 70 2 180 30 3 0 9 7 9 9

A oto co poszczegolne atrybuty znacza:

82 - index ? (chyba kod potwora)
1 - rate ?
"Golden Some" - nazwa ( W grze - Golden Tantaros )
400 - level ( zmienilem )
150000 - HP ( zmienilem ) *HitPoint - punkty zdrowia*
0 - MP *ManaPoint - punkty many*
2300 - 3300 - Minimum Damage
4300 - 0 - Maximun Damage ( zmienilem )
450 - Def *Defence - obrona*
185 - 3 - Magic Defence ?
150 - 2 - Atk Rating *Attack Rating - skutecznosc ataku*
2 - 7 - Successfull Blocking *Szansa na blok*
400 - 1400 - Moving Range *Pole ruchu*
70 - 2 Atk Type ?
180 - 30 - Atk Range *Attack Range - odleglosc od ataku*
3 - 0 - View Range *Pole widoku*
9 - 7 - Move Speed *Szybkosc ruchu*
9 - 9 - Atk Speed *Attack Speed - szybkosc ataku*


Inne - Wzucanie przedmiotow do vault:

Wlacz Query Analyzer. Upewnij sie, ze SQL jest wlaczony. Najpierw musisz zmienic bazena MuOnline wtedy wsadz kod do okna tekstu i wyslij go

Bardzo wazne: Kod musi byc w 3linijkach.

Przyklad (To ci da Excellent CDA do skrzynki):

UPDATE warehouse
SET Items =
0x46DFFF000000007E04DDFF......masz pomysl na mnostwo F'ow ......FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
WHERE (AccountID = 'name')

Nie zapomnij zmienic ostatniej czesci z AccountID. AccountID oznacza jakie konto otrzyma przedmioty. Nacisnij zielona strzalke albo f5 by zakonczyc komende.

Kody na najlepsze przedmioty dla BK, SM, MG, ME (uzywane one byly na MuPakerze przez Hefrona):

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naucz sie tworzyc wlasne kody do vaulta:

[link widoczny dla zalogowanych]


Grzebanie w plikach - Jak zmienic ilosc expa na serverze?:
Moim starym zapytaniem bylo 'Jak do diabla zrobic wiecej expa? ' dopoki sam tego nie odkrylem bylem zdenerwowany bo nikt nie wiedzial. Otoz otwieram brame wiedzy przed innymi i przekazuje informacje jak zmienic ilosc expa.

Otwieramy plik D:\Muserver\data\commonserver.cfg jakims edytorem wyszukujemy na samej gorze linijki "AddExperience = [tutajliczba] ; % of xp per mob". Tam gdzie [tutajliczba] wstawcie taka ilosc jaka wam odpowiada. Jezeli dopiero zaczynasz polecam wam ilosc 100 lub 200, a jezeli jestes zdesperowany ustaw sobie liczbe 10'000.


Grzebanie w plikach - Co daje drop i jak go zwiekszyc?:
Drop jest to mnoznik, ktory mowi GameServerowi jak czesto wypadac ma przedmiot. Aby zmienic liczbe dropu edytujesz tak jak poprzednio plik commonserver.cfg jakims edytorem i wyszukujesz: "ItemDropPer = [tutajliczba] ; % of Item drops". Tam gdzie [tutajliczba] piszesz cyfre (od 30-100) jaka chcesz. Osobiscie polecam liczbe 50 (default) poniewaz leci wtedy czesto Zen i nie ma lawiny przedmiotow i jaweli. Jezeli wezmiesz np. 90 licz sie z tym, ze czesto beda wypadaly przedmioty i klejnoty co psuje gre (i jednoczesnie uszczesliwia) i ze baaardzo zadko wyleca ci Zeny.



Grzebanie w plikach - Jak spowodowac by moby mialy mniej HP?:
Jesli chcesz, aby moby mialy mniej HP wlacz plik (znowu ) commonserver.cfg i wyszukaj linii: "MonsterHp = 0" a wiec objasniam (niektorzy moga sie teraz burzyc, ze mowie o czyms co jest opisane dokladnie z boku), ze jezeli jest liczba 0 to znaczy, ze potwory maja standardowo - 100% life. Jezeli podasz coraz wieksza liczbe wieksza od 0 zycie potworow bedzie malec. Czyli jezeli podasz liczbe '30' zycie mobow zmniejszy sie do liczby '70' a jezeli dasz liczbe '80' HP mobow bedzie wynosic '20'. To chyba logiczne jak obliczyc to ale dla nie kumatych:

'b' = 0-'a'

W tym przypadku 'b' wynosi liczbe, ktora trzeba wstawic do commonserver, a 'a' liczbe, o ile chcesz odjac life mobow.


To juz jest koniec drugiej czesci poradnika. Jest jeszcze duzo do napisania wiedz kiedys doczekacie sie czesci trzeciej. Nie wiadomo jeszcze kto ja napisze (ja czy lewy) jak narazie zycze powodzenia.

Pozdrawiam,Saint


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saint
Oficer



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka

PostWysłany: Sob 11:30, 30 Lip 2005    Temat postu:

Do tego bedzie potrzebny program do edycji hexdecymalnej, ja uzyłem tego:
[link widoczny dla zalogowanych]

A więc..

1. Potion bug - po relogu zamiast np. 255 potionow mamy 3

szukamy c7459400004040 i zamieniamy na 90909090909090

2. Party zen bug - gdy jesteśmy w party pieniądze z potworów lecą według expa x1

zamianiamy :
000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 5F 5E 5B 8B
000680e0h: E5 5D C3 CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC
000680f0h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC
00068100h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC

na:
000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 8B 4D 0C 33
000680e0h: C0 8A 41 5C 83 F8 02 75 20 8B 91 94 00 00 00 89
000680f0h: 55 F8 DB 45 F8 D8 0D 74 36 51 00 E8 40 54 03 00
00068100h: 8B 4D 0C 89 81 94 00 00 00 5F 5E 5B 8B E5 5D C3

3. Szansa na robienie skrzydeł

0x04A27A: 5A 01 ; 98%
0x04A286: 5A 62 ; 62(hex)=98(dec), 64 = 100%

4. Szansa na robienie przedmiotów +10, +11

0x04926D: 32 33 ; +10
0x04927C: 2D 22 ; +11

Wystarczy w miejscu 33 lub 22 wpisac % szansy na powodzenie

5. Zmiana szansy powodzenia w soulowaniu...

Jewel of Life
0x07A37B: 32 00 ; w miejscu 00 wpisac % szansy na niepowodzenie

Jewel of soul + luck
0x079C8D: 46 00 ; w miejscu 00 wpisać % szansy na powodzenie

Jewel of soul no luck
0x079D6C: 37 00 ; w miejscu 00 wpisac % szansy na niepowodzenie

6. Zmiana cen jeweli

Jewel of Bless
0x07FD21: 40 54 89
Jewel of Soul
0x07FD3B: 80 8D 5B
Jewel of Life
0x07FD71: 40 A5 AE 02
Jewel of Chaos
0x07FD56: 10 5C 0C
Jewel of Creation
0x07FD8B: 00 51 25 02

wystarczy zastąpić zaznaczone wartosci nowymi np.

Jewel of Life 45kk stara cena, 10kk nowa cena

45kk = 40 A5 AE 02
10kk = 80 96 98 00

Jak przekształcic liczby normalne(w systemie decymalnym) do hexdecymalnego

Start > Akcesoria > Kalkulator(w systemie naukowym)
Wpisujemy nową cene w tym przypadku 10 000 000, zmieniamy system z "dec" na "hex" i mamy taką wartość: 98 96 80
Przekształcamy ją tak aby gameserver mógł ją odczytać:
98 96 80 > 80 96 98

7. Zmiana maksymalnej liczby graczy online:

0x1133E8: F401 0050

zmienic 0050 na rządaną liczbe, proste

PAMIĘTAJ PRZED JAKĄKOLWIEK INGERENCJĄ W GAMESERVER ZRÓB JEGO KOPIE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaintancE
nowy



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:26, 14 Wrz 2006    Temat postu:

byah nei rozmieszaj mnie ^^

nei dosc ze piekny plagiacik to jeszcze masz w nim blad Very Happy

oto jak ustawic max ppl online:

otwieramy hex edytorem gs (gameserver)

i szukamy lini :

01 00 FF FF 00 00 a obok tego beda sie znajdowac znaki F4 01 i dalej jakies cyferki. W przypadku gdy ktos przed nami juz edytowal gs'a nie bedzie F4 01 tylko jedna z wartosci :

64 00 - 100 ppl
46 00 - 70 ppl
32 00 - 50 ppl
1E 00 - 30 ppl
19 00 - 25 ppl
F0 00 - 15 ppl
A0 00 - 10 ppl

wiec my zmieniamy na taka jaka nas interesuje

ppl = gracze online

PzDr

sposob sainta na zmiane ppl online to sposob na rozwalenie gsa :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU ONLINE PORADNIK Strona Główna -> Twój serwer Mu Online Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin