Forum MU ONLINE PORADNIK
Poradnik mu onlie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DW-Dark Wizard

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU ONLINE PORADNIK Strona Główna -> Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saint
Oficer



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka

PostWysłany: Sob 17:40, 30 Lip 2005    Temat postu: DW-Dark Wizard

Dark Wizard jest jedyną postacią wśród trzech bazowych potrafiącą czarować. Życie DW jest trudne. Słaby pancerz nie chroni dobrze i na mocne potwory chodzi się albo, kiedy ma się wyższy level niż pozostałe postacie, albo w drużynie. Rolą DW przez długi czas jest bycie wspomaganiem dla DK i Elfa w czasie walki. Wraz ze wzrostem poziomów sytuacja się polepsza - czary zaczynają zadawać naprawdę niezłe uszkodzenia, stać nas na lepsze zbroje (mimo, że cholernie drogie) i nawet czasami uda się zabić w duelu jakiegoś DK czy Elfa. Można powiedzieć, że im wyższy poziom DW, tym lepszy jest w stosunku do pozostałych postaci. DW na naprawdę wysokim poziomie potrafi zafundować swoim wrogom prawdziwy armagedon.

Prowadzenie postaci DW jest dość trudne. Nie dość, że większość punktów musi się wpakować w energię, co powoduje, że nie stać na założenie cięższych zbroi lub używanie różdżek, to jeszcze DW startuje z bardzo niskim poziomem życia, który bardzo wolno rośnie. W związku z tym grając tą postacią należy się przygotować na częste umieranie.

Tyle marudzenia, a teraz coś co może pomóc. Po pierwsze, ważne jest, żeby się nie rozdrabniać - tzn. dawanie na zmianę punktów raz dla siły raz dla energii nie ma sensu. Żeby nauczyć się jakiegoś czaru musimy osiągnąć konkretny poziom energii. Dlatego też sugeruję na początku dawać wszystkie punkty w energię, aż do nauczenia się czaru "meteor". To według mnie pierwszy czar, który tak naprawdę robi coś sensownego z wrogiem. Niektórzy zatrzymują pakowanie energii na pierwszym etapie na czarze "lightning", ale ja tego nie polecam. Na samym początku chodzimy więc właściwie bez zbroi. Nasza walka wygląda rzuć czar, ucieknij kawałek od wroga, rzuć czar, ucieknij itd. Ciężko niestety, ale cóż... Kiedy nauczymy się już "meteora" możemy zacząć trenować naszą siłę. Zatrzymać się można w momencie, w którym założymy zbroję, która nam odpowiada. Można zatrzymać się od razu na legendary. Następnym etapem będzie dojście do czaru Hell Fire(HF). Jeżeli trafi ci się tania dobra różdżka legendary, będziesz musiał podnieść trochę siłę, ale się opłaca. Różdżka ta jest jedną z nielicznych jednoręcznych, można więc używać tarczy i zwiększyć swoją mizerną obronę. Po dojściu do Czaru Hell Fire można iść dwoma drogami: albo dać trochę w zręczność (by używać Resurection Staff lub CLS'a - Chaos Lightning Staff), albo iść dalej w kierunku energy i w razie konieczności w siłę, aby dojść do Aqua Beam, który ma tą przewagę na HF, że zadaje bardzo duże uszkodzenia, przy mniejszym zużyciu many i jest szybszy. Potem rozwój według indywidualnych upodobań i potrzeb, ale myślę, że najlepiej trochę w zręczność aby podnieść swoją obronę i szybkość ataku. W siłę należy inwestować tylko jeżeli czegoś nie możemy unieść. Najcięższy CLS (+13)wymaga 225 siły, ale nie prędko go będziemy używali (o ile wogóle Smile) Legendary +13 wymaga 167, dając zwiększenie ataku o 80% (czyli tyle co CLS+9 - 79%)i myślę, że to jest niezłe rozwiązanie nawet na wyższe levele. Problem jest tylko (!!!) z tym, żeby sobie taki +13 legendary staff dorwać Very Happy.

Parametry bazowe postaci i przyrost na poziom: Level Point Vitality Agility Strength Energy Basic Stat
5 18 18 15 30 81
Life Mana Life/Level Mana/Level Life/Vitality Mana/Energy
60 60 1 2 1 2


Formuła dla Dark Wizarda

Maximum Damage Power ÷ 4
Minimum Damage Power ÷ 8
Attack Success Rate (Level*5) + (Agility*3) ÷2 + Power ÷ 4
Defensive Power Agility÷ 5 + Shield's Total Defensive Power
Defense Success Rate
You can increase defensive power up to 10% with a set of armor) Agility ÷ 3 + Shield Defense Rate
Magic Power Maximum: Energy ÷ 4 + Magic Damage 150%

Minimum: Energy ÷ 9 + Magic Damage 100%

Additional Magic Power: Maximum Magic Power * Magic Staff's Power Up

Magic Staff's Power Up: (Staff's Minimal Striking Power ÷ 2) + (Staff Level * 2)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU ONLINE PORADNIK Strona Główna -> Postacie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin